1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato naudojimosi elektronine parduotuve mamanuoma.lt (toliau – Elektroninė parduotuvė) ir Elektroninėje parduotuvėje teikiamų paslaugų pagrindines sąlygas. Elektroninę parduotuvę tvarko, administruoja ir paslaugas teikia MB „Mama nuoma“ (toliau – Paslaugų teikėjas).
1.2. Taisyklės yra sutartis tarp jūsų (toliau – Jūs arba Klientas) ir Paslaugų teikėjo. Naudodamasis Elektroninėje parduotuve Jūs įsipareigojate laikytis šių Taisyklių. Jei nesutinkate su Taisyklėmis, nesinaudokite Elektronine parduotuve.
1.3. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pakeitimus Klientas informuojamas Elektroninėje parduotuvėje.
1.4. Šių Taisyklių prasme, Paslaugos apima kūdikių priežiūrai skirtų daiktų (toliau – Prekės) nuomą ir/arba pirkimą-pardavimą, įskaitant Prekių supakavimą (popierinėje ar plastikinėje pakuotėje).
1.5. Atkreipiame dėmesį, kad prekių kiekis yra ribotas. Dėl šios priežasties negalime garantuoti, kad bet kuriuo metu galėsite išsinuomoti, kuria nors Prekę pateiktą mūsų Elektroninėje svetainėje.
1.6 Nuomos paslaugos laikotarpis negali būti trumpesnis nei 2 (dvi) paros ir ilgesnis nei 6 (šeši) mėnesiai. Norėdami prasitęsti Prekės naudojimo laikotarpį, būtina pateikti užsakymą norimam laikotarpiui iš naujo.
1.7. Išsinuomotos Prekės negali būti perleistos trečiosioms šalims, subnuomojamos ar įkeičiamos ar kitaip perleistos Prekės nuosavybės.
2. Paslaugų sutarties sudarymas
2.1. Paslaugų sutartis tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo laikoma sudaryta, kuomet Klientas suformuoja ir pateikia Prekių nuomos ir/arba pirkimo-pardavimo užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis Taisyklėmis.
3. Paslaugų teikėjo teisės
3.1. Paslaugų teikėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti Elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Klientui.
3.2. Jeigu Klientas bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Paslaugų teikėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis Elektronine parduotuve.
4. Paslaugų teikėjo įsipareigojimai
4.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja Prekes pristatyti Kliento pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios Taisyklės.
4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Paslaugų teikėjas negali pristatyti Elektroninėje parduotuvėje užsakytų Prekių, Paslaugų teikėjas turi teisę nutraukti Paslaugų sutartį prieš tai informavęs Klientą. Paslaugų teikėjas gali pasiūlyti analogišką Prekę. Klientui atsisakius, Paslaugų teikėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.
4.4. Paslaugų teikėjas gali negrąžinti Klientui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol Prekės negrąžintos Paslaugų teikėjui ir nustatoma, kad grąžintų Prekių stovis atitinka reikalavimus (žr. 6.4).
5. Kliento teisės
5.1. Klientas turi teisę įsigyti Paslaugas šioje Elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2. Klientas turi teisę naudotis Prekėmis prieš tai suformuodamas Prekių nuomos ir/arba pirkimo-pardavimo užsakymą ir apmokėjęs jį Elektroninėje parduotuvėje.
6. Kliento įsipareigojimai
6.1. Klientas privalo sumokėti už Paslaugas, įskaitant ir užstato mokestį (jeigu jis taikomas), ir priimti Prekes šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Jeigu Klientas Prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti Prekes, Paslaugų teikėjui pareikalavus Klientas privalo padengti Prekių grąžinimo išlaidas.
6.3. Prekių pristatymo Klientui metu Klientas privalo kartu su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir Prekės (-ių) būklę. Pastebėjus Prekės komplektacijos ar kokybės trūkumus Klientas privalo nedelsdamas apie tai informuoti Paslaugų teikėją. Paslaugų teikėjui ir Klientui sutarus, kokybės neatitinkančios Prekės Paslaugų teikėjo pakeičiamos kitomis.
6.4. Klientas įsipareigoja prižiūrėti bei atsakingai elgtis su gautomis Prekėmis bei grąžinti išsinuomotas Prekes tokios pat būklės ir kokybės kokios jos buvo gautos, išskyrus normalų nusidėvėjimą.
6.5. Klientas įsipareigoja atlyginti bet kokią žalą padarytą išsinuomotoms Prekėms atitinkamai išsipirkdamas sugadintas, pamestas ar kitaip neigiamai paveiktas nuomos Prekes, kurias privaloma grąžinti arba sutarus su Paslaugų teikėju sumokėdamas vienkartinę kompensaciją. Klientas sutinka, kad to nepadarius, Paslaugų teikėjas turi teisę nutraukti paslaugų teikimą, pareikalauti anksčiau laiko grąžinti išnuomotas Prekes bei išrašyti sąskaitą nuostolių padengimui. Klientas įsipareigoja per 5 darbo dienas nuo gavimo apmokėti gautą sąskaitą.
6.6. Klientas sutinka, jog maksimalia teisės aktų leidžiama apimtimi Paslaugų teikėjas neatsako už jokią žalą ir (ar) nuostolius, kuriuos Jūs galite patirti naudodamasis Paslaugomis ir (ar) Prekėmis, nepaisant to ar Paslaugų teikėjui buvo pranešta apie tokią žalą ar jos atsiradimo galimybę. Jeigu pagal taikomus įstatymus Paslaugų teikėjo atsakomybė už patirtą žalą negali būti visiškai apribota ir Paslaugų teikėjas negali būti atleistas nuo atsakomybės, Paslaugų teikėjo atsakomybė Jums ir (ar) tretiesiems asmenims, kylanti iš šių Taisyklių, yra ribojama 500 Eur suma.
6.7. Klientas, naudodamasis Elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Prekių patikrinimas
7.1. Gavęs Prekes ir prieš pradedant naudoti Klientas įsipareigoja nedelsdamas jas kruopščiai patikrinti. Klientas privalo įvertinti prekių būklę, komplektaciją, gamintojo nurodytą Prekės naudojimo amžiaus rekomendaciją (jeigu yra būtina). Klientas privalo susipažinti su visais Prekių aprašymais, naudojimo instrukcijomis, ir bet kokiomis kitomis pateiktomis rekomendacijomis ar įspėjimais.
7.2. Prieš pradedant naudotis Preke, Klientas privalo įsitikinti, kad Prekė yra visiškai saugi ir tinkama naudojimui atsižvelgiant į kiekvieno kūdikio amžių ir kitas svarbias aplinkybes. Jeigu Klientas nustato, kad Prekė nėra tinkama ar saugi naudojimui, jis nedelsdamas privalo pranešti Paslaugų teikėjui ir nenaudoti tokios Prekės, kol ji nebus pakeistas tinkama naudojimui Preke.
7.3. Klientas prisiima visišką atsakomybę už bet kokias Prekių naudojimo pasekmes, įskaitant tokias pasekmes, kurios kilo jei nesilaikoma šiose nuostatose nustatytų patikrinimo ir saugumo užtikrinimo reikalavimų. Klientas pripažįsta, kad Paslaugų teikėjas neprisiima atsakomybės už bet kokius su Prekių naudojimu susijusius incidentus ar žalą, įskaitant ir tą, kuri atsiranda dėl Kliento nesilaikymo šiose nuostatose nustatytų patikrinimo ir saugumo užtikrinimo procedūrų.
8. Nuomos paslaugų kainos ir užstatai
8.1. Paslaugų kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Bendra mokėtina suma apskaičiuojama padauginus paros kainą iš nuomos parų skaičiaus. Prie nuomos paslaugų kainos prisideda ir atitinkamas užstato mokestis (jeigu toks yra taikomas tai nuomos Prekei). Patvirtinus užsakymą prie bendros Paslaugų sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
8.2. Jei vėluojate grąžinti nuomos Prekes, toliau skaičiuojamas nuomos mokestis pagal tuo metu galiojančias kainas. Šis mokestis bus išskaičiuotas iš Jūsų užstato, laikantis šių Taisyklių nuostatų.
8.3. Užstato dydis nurodomas Elektroninėje parduotuvėje prekių aprašyme, krepšelyje ir užsakymo lange (atsiskaitymas). Užstatas mokamas už norimą išsinuomoti prekę. Būtina suprasti, kad užstatas naudojamas siekiant apsisaugoti nuo sukčių ir nuo galimos žalos Paslaugų teikėjui.
8.4. Paslaugų teikėjas turi teisę panaudoti Kliento užstatą 6.5 nurodytais atvejais. Užstatas panaudojamas remonto išlaidoms arba patirtai žalai padengti.
8.5. Jeigu grąžintos Prekės nepažeistos ir jų būklė nepakitusi (atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą), užstatas bus grąžintas per 5 darbo dienas.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
9.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
9.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).
9.5. Kiekvienas Klientas turi galimybę spręsti su Paslaugų teikėju iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia vartotojas raštu turi kreiptis į Paslaugų teikėju bei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, Paslaugų gavėjui neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, vartotojas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t. y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/ods/).
Pardavėjo kontaktinė informacija:
Pavadinimas: MB “Mama nuoma”
Adresas: Didvėjo k. 7, Viduklės sen., Raseinių raj., LT-60409.
El. paštas: info@mamanuoma.lt
Prenumeruodami sutinkate su mūsų Privatumo politika.